Novi korisnik? Stvoriti račun
Popis paketa:
1 * Pametna narukvica
1 * Kabel za punjenje
1 * Vodič za korisnike
Tehničke karakteristike:
Model: MAX1
Materijal kućišta: PC + ABS
Materijal remena: Silikon
Boja: Crna / Zelena/ Crvena
Razina vode: IP68
Postavke:
Ekran: 1,28-inčni full-screen zaslon osjetljiv na dodir
Rezolucija: 240 * 240
BT: 5.0
Kompatibilnost: Android 4.4 iznad ili iOS 9.0 gore
Kapacitet baterije: 220 mah
Vrijeme punjenja: 3 sata
Radno vrijeme: 5-7 dana
Vrijeme čekanja: 10-15 dana
Prilog: GloryFit
Jezik: Hrvatski, Engleski, Njemački, Talijanski, Češki, Japanski, Francuski, Poljski, engleski, Pojednostavljeni kineski, Tradicionalni kineski, Engleski, Portugalski, Španjolski, Arapski, Korejski, Španjolski, hindski
Pitanje: Zašto sat ne mogu dobiti poruku push?
Odgovor: Postavke za Android telefona 1. Provjerite je li prekidač za slanje poruka uključen na mobilnom klijentu.2. Potvrđuje se poruka može pojaviti u normalnom načinu rada na ploči za obavijesti mobilnih telefona.Klikom na poruku sati izvodi kroz čitanje poruke na ploči za obavijesti mobilnih telefona; ako u traci obavijesti mobilnog telefona nema poruke, sat ne mogu dobiti pritiskom (potrebno je pronaći postavke obavijesti na telefonu, otvorite WeChat, QQ telefon, SMS, gumb za obavijesti mobilnih korisnika) 3. Otvorite postavke funkcija podrške klijenta narukvice (vidi sporednu opciju u postavkama telefona i otvorite postavke funkcija podrške klijenta narukvice).
Postavke telefona Apple: 1. Provjerite da je gumb za slanje poruka uključena u mobilnom klijentu.2. poruka potvrde može se pojaviti u normalnom načinu rada na traci obavijesti mobitela (potrebno je pronaći postavke obavijesti na telefonu, otvorite WeChat, QQ telefon, SMS, prekidač obavijesti klijenta mobilnog telefona).
Pitanje: Nije moguće povezati svoj uređaj s aplikacijom?
O: Neke usluge Bluetooth pametne telefone će raditi normalno kada ponovo pokrenete.Molimo vas, ponovo smartphone za uparivanje uređaja.
Pitanje: Zašto je Android mobilni telefon je isključen?
O: upravljanje sistemske memorije mobilnog telefona Android će biti prisiljena isključiti pozadinsku aplikaciju, morate isključiti stanje za uštedu energije, aplikacija neće biti prisilno zatvorena. program mora biti pokrenut u pozadini, Bluetooth se ne isključuje automatski.
Pitanje: Zašto ja ne bi mogao povezati Bluetooth?
A: 1. Molimo vas prvo preuzmite aplikaciju
2. Pronađite naziv Bluetooth u svom programu, a zatim ga priključite.
3. Možete vidjeti zahtjev za priključak na telefonu, pritisnite "uparivanje.
Ako ste već подключали Bluetooth ranije, molimo vas da očistite sve Bluetooth uređaje i vaš telefon.
Pitanje: Zašto pedometar ne vjeruje koraka, kad sam već počeo hodati?
Odgovor: Da biste smanjili broj grešaka, smart satovi su obično postavljaju na početnu vrijednost 10, oni će uzeti koraka, kad smo dobili više od 10 koraka.Program će pokazati pravi koraci pri hodanju i počinje odbrojavanje od 10 koraka.
Pitanje: Zašto moj uređaj ne može dignuti ili pokrenuti ispravno?
O: Molimo, punite novi uređaj ne manje od 10 minuta ili više prije prve uporabe, to osigurava normalan preuzimanje uređaja i optimalan rad.Za uređaje s izmjenjivim baterijama prije punjenja, provjerite jesu li ispravno instalirane.
Pitanje: Zašto se vrijednost krvnog tlaka odstupa od svjedočenja сфигмоманометра?
Odgovor: Odstupanje između vrijednosti mjerenja sati i сфигмоманометра definiran je nizom faktora.Mjesto mjerenja сфигмоманометра se nalazi u radijacijske arterije, a mjesto mjerenja sati - u dvije glavne grane arterijskim opskrbnim.Obično mjerenje krvnog tlaka u aortu i артериоле će se razlikovati od tri do četrdeset; ako koristite sat i сфигмоманометр za mjerenje istovremeno, budući da krv teče u arterije u smjeru centrifuge, сфигмоманометр mjeri trake, tako da se u donjem dijelu vaš lakat nalazi pod pritiskom.Privremeno krv ne može nesmetano doći u donji grana arterije, i vaskularne napon povećava, što čini gornje i donje vrijednosti mjerenja krvnog tlaka više смещенными.
Pitanje: Ne može pronaći uređaj pri uparivanju uređaja?
O: Molimo vas, pobrinite se da udaljenost između telefona i uređaja manje od 0,5 m
Molimo vas, pobrinite se da uređaj nije pod niskim tlakom.ako se nakon 1,5 sati punjenja još uvijek imate problema, molimo vas, kontaktirajte nas.
Pitanje: vodootporna li sat?
O: Sati zaštićeni od prskanja vode i znoja, tako da je to normalno, kada se bavite sportom.Ali vi ne možete plivati s njim.
(molimo, imajte na umu: on ne podržava заваривание tople vode, vruće kupke i vodene pare.Molimo izbjegavajte korištenje i pohranu uređaja u prostorima s visokom temperaturom i velikom vlažnošću zraka.)